Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ile FPS na live, żeby był płynny?

donek15

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, mam do was pytanie. Mianowicie, ile trzeba mieć FPS żeby płynnie chodził live? Np. maras miał 30 fps i nie było widać lagów. Jeśli miałbym 25 lub 30 to ładnie by wszystko chodziło? Bo chce robić live i na testowym miałem 25 fps na live w HD.

Opublikowano

Witaj, nie mam za dużo doświadczenia w nagrywaniu ale znajomi którzy nagrywają z gier zawsze mówili mi, że w granicach ok. 40 fps starcza do płynności podczas nagrywania. A co do live to powinno być też gdzieś w tych granicach może lekko więcej. Bo to jednak więcej zużywa z uwagi, że to stream i wymaga trochę więcej.

Opublikowano

Według mnie spokojnie powinno starczyć.

Jeżeli będą lagi, po prostu dopisz troszkę RAM'u, aktualizacja LWJGL, Optifine, default txtpack i wyciągniesz te 40-50 fps'ów na spokojnie.

Opublikowano

Płynność live zależy też od prędkości neta (upload).

Opublikowano

Żeby na live'ie się dobrze oglądało i tobie płynnie grało trzeba mieć 45 fps. (to informacja z kilku źródeł, mianowicie osoby które bardzo a to bardzo dużo streamuja)

Opublikowano

Live streama wystarczy 30 FPS, w grze powinieneś mieć +45. Wcześniej wszystkie filmy na YouTube były w 30 FPS i nikt nie narzekał.

Opublikowano